خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

طراحی آشپزخانه های داخلی

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸ ب.ظ

طراحی داخلی آشپزخانه بزرگ

طراحی داخلی آشپزخانه های بزرگ نسبت به آشپزخانه های کوچک راحت تر است و علاوه بر این آشپزخانه های بزرگ فضای مناسبی را برای انجام دادن فعالیت ها در اختیار کدبانوها قرار می دهند. اگر  طراحی برای آشپزخانه های بزرگ به صورت صحیح انجام شود، دکوراسیون آشپزخانه کاربردی و شیک تر به نظر می رسد. برای طراحی داخلی آشپزخانه های بزرگ می توانید از انواع رنگ های روشن و تیره استفاده کنید.

 

طراحی داخلی آشپزخانه کوچک


طراحی داخلی آشپزخانه های کوچک کمی دشوار است بنابراین باید با دقت بیشتری انجام شود. برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها با فضای کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای آشپزخانه شما بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد. امروزه در طراحی اغلب آشپزخانه های کوچک از میز بار استفاده می شود و شما می توانید از فضای میز باز به عنوان میز ناهار خوری استفاده نمایید. نورپردازی مناسب در آشپزخانه های کوچک یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد اگر در فضای آشپزخانه نور کافی وجود داشته باشد دکوراسیون آشپزخانه زیبا و پرنور تر به نظر می رسد.

 

منبع www.beautyhome.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۶
تجهیزات آشپزخانه صنعتی کیچن شف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی