خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

لیست وسایل آشپزخانه - بخش اول

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ق.ظ

موارد ضروری در لیست وسایل آشپزخانه 

ممکن است امسال سال جابجایی خانه برای شما باشد، یا حتی اولین خانه خود را بخرید! ما معتقدیم که خوشبختی خانگی است و قلب هر خانه آشپزخانه است. اما چه می شود اگر در خانه جدید خود، از وسایل تهیه یک غذای خانگی رضایت بخش بی بهره باشید! ما در اینجا به شما می گوییم چگونه  آشپزخانه خود را آماده کرده و لیست لوازم ضروری آشپزخانه را تهیه کنید. در این مقاله به بررسی اجمالی ظروف آشپزی مورد نیاز شما در آشپزخانه می پردازیم.

لیست ظروف ضروری آشپزخانه

تجهیزات تهیه غذا، تجهیزات پخت و پز، تجهیزات خدمات، تجهیزات ذخیره سازی، تجهیزات متفرقه

تعداد محصولات زیاد و متنوعی وجود دارد که می توانید لیست وسایل آشپزخانه خود را برای یک خانه جدید پر کنید. بسته به توانایی ها و سلیقه های آشپزی خود، ممکن است در جستجوی گنجینه ای از ابزار و تجهیزات آشپزخانه باشید.ما حتما این لیست را با در نظر گرفتن تمامی موارد توضیح می دهیم، تا بدانید که در لیست وسایل ضروری آشپزخانه خود به چه مواردی نیاز دارید و چرا؟

خرید ظروف آشپزی

به جستجوی وسایل مورد نیاز خود در فروشگاه ها بپردازید. وسایلی را بخرید که طول عمرشان بسته به نیاز شما به آنها در آشپزخانه باشد. با توجه به بودجه خود تجهیزاتی با کیفیت خوب و با قیمت مناسب را تهیه کنید.ظروفی را  بخرید که کاملاً مطمئن باشید که مرتباً از آن استفاده خواهید کرد و فضای شما را بی جهت اشغال نمی کند.

لیست وسایل ضروری آشپزخانه

در بخش اول از این مقاله چند مورد از وسایل ضروری آشپزخانه را بررسی می کنیم و به شما می گوییم چرا باید اینها را در آشپزخانه خود داشته باشید.

 

تجهیزات تهیه غذا

چاقوی آشپزی – انواع مختلفی از چاقوهایی که می توانید خریداری کنید وجود دارد. اما در واقعیت، شما فقط به یک یا دو عدد چاقو نیاز دارید. بدون شک چاقوی سرآشپز از متنوع ترین چاقوهاست. شما قادر خواهید بود از آن برای بخش عمده نیازهای خود بخصوص در برش مواد غذایی استفاده کنید. حتما چاقوی آشپزی فولاد ضد زنگ را بخرید تا اطمینان حاصل شود که به راحتی زنگ نمی زند.

چاقو پارینگ – در حالی که چاقوی یک سرآشپز واقعاً متنوع است، می تواند کمی بزرگ باشد. جفت کردن آن با یک چاقوی پارینگ به شما همان تطبیق پذیری را می دهد. اندازه آن کوچکتر است و تیغه کوتاه تری دارد که کنترل بیشتری برای آماده سازی ظریف تر مواد غذایی خواهید داشت.انواع میوه جات و سبزیجات را به صورت حرفه ای خرد می کند.

چاقو نان – در حالیکه بیشتر نان ها خرد می شوند، برخی از نان های خاص مانند نان های پنینی باید واقعاً توسط شما باز شوند. برای این کار، فقط نباید از چاقو صاف استفاده کنید. لبه دندانه دار چاقو نان شما را قادر می سازد تا آن را به دلخواه برش دهید، در حالی که یک چاقوی صاف فقط نان را خرد می کند.بهترین چاقوهای نان دارای دسته های ارگونومیکی هستند و نگهداری آنها آسان می باشد.

چاقو تیزکن ها – همه چاقوها با گذشت زمان صاف می شوند و مطمئناً یکی از مواردی است  که کمی وضوح را به آنها باز می گرداند.

تخته برش – در حالت ایده آل، شما چندین تخته برای انواع مختلف غذا (گوشت خام، سبزیجات شسته شده، ماهی، لبنیات) نیاز خواهید داشت. این می تواند خطر آلودگی متقاطع در آشپزخانه را که می تواند منجر به مسمومیت غذایی شود،کاهش دهد.

قیچی آشپزخانه – اینها فوق العاده متنوع هستند و می توانند آماده سازی غذای شما را بسیار ساده تر کنند. از آنها برای برش نوارهای گوشت استفاده کنید، یا میوه های تازه یا سبزیجات را سریعاً خرد کنید.

پوست کن سبزیجات – به شما این امکان را می دهد تا پوست را از بین ببرید و پوست را از بیشتر سبزیجات با سهولت پاک کنید.

پرس سیر – در حالی که خرد کردن سیر بسیار ساده است، با استفاده از یک پرس سیر می توانید سیر را ریز و خرد کنید تا تمام طعم آن حفظ شود.

مقیاس های آشپزخانه – اگر می خواهید اندازه های خود را برای پخت کنترل کنید قاشقها و فنجان های اندازه گیری برای این کار مناسب می باشد.

کاسه مخلوط کن – مواقعی وجود دارد که شما باید چندین ماده را با یکدیگر ترکیب کنید. یک کاسه مخلوط خوب باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند مقدار زیادی مواد تشکیل دهنده را تحمل کند و همچنین فضای کافی را برای روند اختلاط فراهم کند.

صاف کننده ها – قبل از آماده سازی از این روش برای شستن سبزیجات و اشیاء بزرگ دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید از آنها برای تخلیه محصولات پخته شده و ماکارونی یکبار پخته شده استفاده کنید.

غربال – عمدتا برای الک کردن آرد هنگام پخت استفاده می شود. اما همچنین می توان از آن برای پاک کردن و شستشوی مواد ریز مانند عدس یا برنج قبل از پخت و پز استفاده کرد.

درب بازکن – در حالی که اکثرا درب قوطی ها اکنون با کشیدن حلقه همراه باز می شود، اما هنوز برخی از آنها هستند که به درب بازکن قوطی احتیاج دارند. این وسیله در بازکردن درب قوطی در صورت قطع شدن حلقه به شما کمک می کند!

مخلوط کن – برخی از مواد به خصوص سس ها و سوپ ها، شما را ملزم به ترکیب کردن ترکیبات می کند. حتما لازم نیست یک وسیله یکپارچه باشد که در آشپزخانه شما حاکم باشد. می توانید مخلوط کن های دستی کوچکتر و راحت تری را تهیه کنید که کار را به زیبایی انجام دهند.

در بخش دوم مقاله چند مورد دیگر از وسایل ضروری آشپزخانه را بررسی می کنیم. ما را دنبال کنید.

منبع: www.kitchenchefco.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی