خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

ملزومات لازم برای آشپزخانه های صنعتی

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷ ق.ظ

 

ملزومات لازم برای آشپزخانه های صنعتی

در این مقاله لیستی از تمام تجهیزات ضروری را که فکر می کنیم یک آشپزخانه صنعتی حرفه ای به آنها احتیاج دارید، جمع آوری کردیم که در زیر به توضیح در مورد آن می پردازیم.

اجاق گاز- هر آشپزخانه صنعتی به یک اجاق گاز احتیاج دارد که خیلی سریع غذا را طبخ کند.

اجاق گاز ترکیبی - اجاق گاز که دارای چندین کارکرد است، یک فضای صرفه جویی عالی در آشپزخانه صنعتی است. فرهای پخت ترکیبی برای بسیاری از رستوران ها و مراکز تهیه غذا از گزینه های رایج است زیرا نسبتاً کم حجم هستند و توانایی طبخ، پخت و بخارپز انواع غذاهای مختلف را دارند.

سرخ کن  Deep Fat Fryer - در حالت ایده آل یک آشپزخانه صنعتی نیاز به سرخ کن صنعتی دارد.

مایکروفر (مایکروویو) - چندین مایکروویو همیشه در یک آشپزخانه صنعتی مفید هستند زیرا آنها ساده ترین راه برای گرم کردن مواد غذایی قبل از آماده شدن برای سرو هستند.

گریدول - اگر رستوران شما هر نوع استیک یا همبرگر را سرو می کند، برای رسیدن به بهترین طعم برای مشتریان، گریل صاف روغنی و یا زغالی ضروری است.

کوره - آنها معمولاً در قفسه های دیواری نصب شده در بالای اجاق ها یافت می شوند یا می توانند در قسمت مخصوصی که در یک قفسه استیل ضدزنگ متصل به یک مجموعه آشپزی می باشد، قرار گیرد.

کابینت هلدینگ - یک کابینت گرم نگهدارنده در آشپزخانه های صنعتی، جهت گرم نگهداشتن مواد غذایی آماده برای سرو، ضروری است. این امر معمولاً برای خدمات بسیار سریعتر امکان پذیر است.

ماشین ظرفشویی صنعتی - رستوران های شلوغ به طور روزانه از ظروف و کارد و چنگال زیادی استفاده می کنند، بنابراین مهم است که یک ماشین ظرفشویی داشته باشید که بتواند به طور مرتب و منظم کار کند.

یخچال و فریزر - مهم است که به مقدار کافی فضای خنک و یخ زده در فضای آماده سازی مواد غذایی برای مواردی که به طور مرتب در طول سرویس مورد نیاز هستند وجود داشته باشد.

ظروف - داشتن انواع گلدان ها، قابلمه ها و ظروف برای همه اهداف ضروری است.

هود یا سیستم تهویه مناسب - یک آشپزخانه صنعتی بخارات زیادی را با تمام تجهیزات مختلف ایجاد می کند و مواد غذایی در حال پخت و پز چربی های و بخارات زیادی را درون هوا آزاد می کند، بنابراین داشتن سیستم تهویه مناسب بسیار مهم است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۰
تجهیزات آشپزخانه صنعتی کیچن شف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی