خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

آشپزخانه صنعتی

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 

آشپزخانه یک اتاق یا بخشی از اتاق است که برای پخت و پز و تهیه غذا در یک خانه یا یک مرکز تجاری استفاده می شود. یک آشپزخانه مسکونی مدرن طبقه متوسط ​​به طور معمول مجهز به اجاق گاز، سینک با آب سرد و گرم، یخچال و میز و کابینت آشپزخانه است که مطابق با طراحی مدولار مرتب شده اند. بسیاری از خانوارها دارای مایکروویو، ماشین ظرفشویی و سایر وسایل برقی هستند. وظایف اصلی یک آشپزخانه ذخیره، تهیه و پخت غذا (و انجام کارهای مرتبط با آن مانند شستن ظرف) است. اتاق یا منطقه نیز ممکن است برای ناهار خوری (یا وعده های غذایی کوچک مانند صبحانه)، سرگرمی و لباس های شسته شده استفاده شود. طراحی و ساخت آشپزخانه ها بازار بزرگی در سراسر جهان است.

آشپزخانه های صنعتی در رستوران ها، کافی نت ها، هتل ها، بیمارستان ها،امکانات آموزشی و کاری، پادگان های ارتش و مراکز مشابه یافت می شود. این آشپزخانه ها به طور کلی بزرگتر و مجهز به تجهیزات بزرگتر و سنگینتر از آشپزخانه مسکونی هستند. به عنوان مثال، یک رستوران بزرگ ممکن است یک یخچال و فریزر بزرگ و یک ماشین ظرفشویی تجاری بزرگ داشته باشد. در بعضی موارد از تجهیزات آشپزخانه تجاری مانند سینک های تجاری در محیط های خانگی استفاده می شود زیرا سهولت استفاده را برای تهیه مواد غذایی و ماندگاری بالا فراهم می کند.

در کشورهای توسعه یافته، آشپزخانه های صنعتی به طور کلی تابع قوانین بهداشت عمومی هستند. آنها به طور دوره ای توسط مقامات بهداشت عمومی بازرسی می شوند و در صورت عدم رعایت الزامات بهداشتی مقرر در قانون، مجبور به بسته شدن می شوند.

 

 

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را درج فرمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی