خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

خواص قهوه

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷ ب.ظ

قهوه به دلیل وجود کافئین موجود در آن باعث هوشیاری بیشتر و کاهش خستگی می‌شود. همچنین آزمایش‌های کنترل شده‌ی بسیار روی انسان‌ها، نشان می‌دهد قهوه جنبه‌های مختلفی از عملکرد مغز را مانند حافظه، خلق و خو، هوشیاری، انرژی، زمان واکنش و عملکرد شناختی بهبود می‌بخشد. ترکیبات موجود در آن از جمله منیزیم و پتاسیم به سوخت و ساز قند در بدن کمک می‌کند. قهوه دارای خواص زیادی ازجمله ضدافسردگی، ضد سردرد، ضدپوسیدگی دندان و… می باشد که این خواص موجب شد تا به تعداد طرفداران قهوه و قهوه ساز هر روز افزوده شود و ابتکارات زیادی در این زمینه صورت بگیرد.گاهی از قهوه برای کاهش وزن هم استفاده می‌شود زیرا مطالعات نشان داده است که کافئین موجود در قهوه می‌تواند میزان سوخت‌و‌ساز و چربی‌سوزی را به اندازه‌ی ۱۰ درصد در افراد چاق و ۲۹ درصد در افراد لاغر افزایش دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۲
تجهیزات آشپزخانه صنعتی کیچن شف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی