خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معتبرترین مرکز خرید و فروش، تولید و تجهیز آشپزخانه های صنعتی در جمهوری

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گروه صنعتی کیچن شف فعال در زمینه تولید و تجهیز آشپزخانه های مدرن صنعتی آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. مفتخر هستیم با ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ارائه مشاوره به بهترین شکل توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم.

درباره ما

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۳۳ ب.ظ

 

 

گروه صنعتی کیچن شف با مدیریت آقای مهندس علی مؤیدزاده و با داشتن ربع قرن تجربه در زمینه طراحی، تجهیز مراکز، سازمانها، ارگانها و بکارگیری تکنولوژی جدید و به روز در این صنعت آماده ارائه هرگونه خدمات به مشتریان محترم میباشد. این گروه دارای کادری متخصص و مجرب جهت طراحی و تجهیز هتل ها، رستورانها، بیمارستانها، فست فودها، فود کورتها، مراکز تهیه غذا و کافی شاپ ها با آخرین متد و تکنولوژی روز دنیا می باشد. 

واحد طراحی و مهندسی گروه صنعتی کیچن شف تجهیزات آشپزخانه از نظر پخت غذای ایرانی، فرنگی، ظرفیت پخت، مقدار فضای مورد نیاز، میزان هزینه تخصیص یافته برای پروژه و ... را مدنظر قرار داده و سعی مینماید تمامی شرایط موجود و موارد مورد نیاز را با با سلیقه مشتریان و مطابق با استاندار آشپزخانه تطبیق داده و بهترین پیشنهادها را به مشتریان محترم ارائه نماید. 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی